Instytut Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.

 

ul. Chmielna 2/31

00-020 Warszawa

 

           +48 53-094-15-17

 

           biuro@ibic.pl

© Copyright 2020 by IBiC

CHOOSE YOUR LANGUAGE:

  1. pl
  2. uk
  3. en

SKARGI I ODWOŁANIA

Rozumiemy, że czasami zdarzają się sytuacje, w których możesz być niezadowolony z naszych usług, podjętych decyzji, usług/ wyrobów objętych  procesem certyfikacji w naszej jednostce. Twoje zdanie jest dla nas ważne i jesteśmy otwarci na wszelkie skargi i odwołania.

 

Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia lub skargi dotyczące naszych usług lub usług/ wyrobów objętych  procesem certyfikacji w naszej jednostce, prosimy o kontakt.

 

Wnoszenie skargi / odwołania - zasady

 

Skargi, wnioski i odwołania można przesyłać drogą elektroniczną na adres: biuro@ibic.pl

 

lub na adres:

 

Instytut Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.

ul. Chmielna 2/31

00-020 Warszawa

 

Skargi i wnioski, powinny zawierać:

  • imię, nazwisko (nazwę)

  • adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek,

  • opis  skargi/ odwołania

  • nr certyfikatu -  jeśli dotyczy

 

Pisma niekompletne  zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

 

Skarga na podmiot związany z jednostką procesem certyfikacji powinna zostać najpierw złożona w tym podmiocie, zanim zostanie wniesiona do IBiC.

 

 W przypadku niezadowalającej odpowiedzi lub braku odpowiedzi od podmiotu, IBiC  podejmuje kroki mające na celu rozpatrzenie skargi / odwołania.

 

Należy pamiętać, że skarga na podmiot musi dotyczyć wyrobu, usługi lub procesów objętych certyfikatem wystawionym przez IBiC.

 

Dane skarżącego nie są ujawniane, chyba że skarżący wyrazi na to zgodę.

 

Termin rozpatrzenia skargi / odwołania

 

Skargi i odwołania  są rozpatrywane w ciągu 1 miesiąca od daty otrzymania pisma.

Gdy rozpatrzenie skargi w ww. terminie nie jest możliwe, IBiC  przekazuje informację o już podjętych działaniach i przybliżonym terminie ostatecznego rozpatrzenia skargi.